23948sdkhjf

Matas hædret internationalt for kundeklub

Fem skandinaviske virksomheder var nominerede til prisen.
Club Matas er af fagfæller i branchen netop valgt som bedste loyalitetsprogram i Skandinavien, fortæller Matas i en pressemeddelelse.

Udnævnelsen fandt sted i uge 35 på en stor norsk konference med 550 eksperter og marketingfolk som deltagere.

Juryen var deltagerne på konferencen, som efter en præsentation af de nominerede virksomheders respektive loyalitetsprogrammer, herunder Club Matas, stemte for at kåre en vinder. Og det var altså det danske kundeprogram, der trak de fleste stemmer.

Fem skandinaviske virksomheder var nominerede til prisen. De øvrige var SAS Eurobonus (Sverige), Hemtex (Sverige), SF Bio (Sverige) og Nordic Choice Hotels (Norge).

Bag konference og prisen står Bring Dialog, Norges ledende og største selskab indenfor automatiseret kundedialog og omnichannel løsninger.

- Club Matas er en særdeles værdig vinder. Loyalitetsklubben integrerer alle kanaler og kontaktpunkter. Dette skaber en enestående positiv kundeoplevelse, så jeg forstår godt, at Matas kunderne er så loyale, siger administrerende direktør Arild Horsberg.

Matas havde ikke forventet den flotte anerkendelse fra sine fagfæller i branchen, fortæller virksomhedens marketingdirektør.

- Vi foretager løbende forbrugerundersøgelser, som viser, at der er en høj tilfredshed med vores kundeklub, som over 1,6 mio. danskere er medlem af. Men derfra og så til at blive kåret som hele Skandinaviens bedste loyalitetsklub af vores skandinaviske marketingkollegaer - det har vi kun turde håbe på, og vi er derfor nu rigtig glade og stolte, siger marketingdirektør Anne Lene Hamann fra Matas.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11